niedziela, 29 sierpnia 2010

Chłodnik z mlekiem kokosowym i kolendrą

Jeśli tam, gdzie mieszkacie trafi się Wam jeszcze jakiś ciepły dzień, to polecam Wam ten oryginalny chłodnik - z mlekiem kokosowym i kolendrą.

Chłodnik z mlekiem kokosowym i kolendrą - przepis z książki "Soups. 500 recipes", lekko zmodyfikowany

Składniki:
mały pęczek kolendry
1.2 l mleka
400 ml mleka kokosowego
200 ml gęstego jogurtu greckiego
po szczypcie soli i pieprzu

Przygotowanie:

Zostawiamy kilka listków kolendry do dekoracji.

Resztę składników wrzucamy do blendera (z kolendrą lub bez - w opcji bez, siekamy ją drobnko), schładzamy i podajemy.

Smacznego!


5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie! Smaczny musi być ten chłodniczek, ciekawe połączenie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. chłodnik i sernik - czy to nie Twój znak rozpoznawczy? (;
    obecnie zapoznaję się z zupami więc pewnie i na chłodniki przyjdzie pora, wiedzieć będę na pewno gdzie zaglądnąć (:

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście zwolenniczką chłodników nie jestem. jednakże moja rodzina od czasu do czasu mnie o nie prosi, jestem na nie skazana ;p
    ale ten? dośc ciekawe połączenie składników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Viri, rzeczywiście - w sezonie letnim jakoś tam wyszło ;) jesienią serniki pewnie zostaną, a chłodniki zastąpię kremowymi zupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo mi się podoba ten przepis!Jaki prosty!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli coś napiszesz :)