wtorek, 20 lipca 2010

Dla ochłody...

Choć dziś jest chłodniej, a dopiero teraz słońce zaczęło wychodzić zza chmur, to w oczekiwaniu na jutrzejsze słońce proponuję dwa mleczne, zimne napoje. Zróbcie je już dziś, żeby na jutro były zimne i gotowe :)

Mleko migdałowe - przepis z książki "India' Best 500 Recipes"

Składniki na 4 porcje:
50 g mąki migdałowej
600 ml chudego mleka
2 łyżeczki cukru pudru

Przygotowanie:

Wszystkie składniki mieszamy (można w blenderze), schładzamy i podajemy - można z kostkami lodu.


Różane lassi - przepis z książki "A Practical Cook's Encyclopedia of Malaysia & Singapore"

Składniki na 2 porcje:
300 ml jogurtu naturalnego
1-2 łyżeczki wody różanej
2 łyżeczki cukru pudru

Przygotowanie:

Wszystkie składniki miksujemy, schładzamy i podajemy z kostkami lodu.

Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Mleko migdałowe w upalne dni to musi być strzał w 10! Lassi zapewne też, choć w moim przypadku inna kombinacja smakowa, bez róży bo tej nie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to roze uwiebiam, wiec biore w ciemno ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się to mleko migdałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mleko brzmi super, zrobię na jutro, a co ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy sposób by ratować się w upalne dni

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwa napoje mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, marzy mi się takie Lassi w ręce do dobrej książki...;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli coś napiszesz :)